Telewizja na kartę HD oraz SD

Ostatnio mniej więcej od Bożego Narodzenia nie miałem zbytnio czasu na oglądanie TV. Takie okresy bez TV miewam często, co oczywiście nie znaczy, że nie oglądam filmów, że nie słucham radia, itp. Przy telewizji preferuję oferty na kartę, albo minimalne pakiety cyfrowe z możliwością rozszerzania, itp. - no bo generalnie po co mam płacić za coś czego nie używam?
Generalnie nie wierzę w dekodery za 1 zł, oferty w stylu "pół roku za darmo", pełny pakiet gratis, itp. - za te rarytasy i tak prędzej czy później człowiek słono zapłaci - najczęściej z pełnopłatnym okresem abonamentowym wydłużonym do granic przyzwoitości.


Lepiej kupić własny dekoder.
Ostatnio znajomy zaciągnął mnie do "sklepu dla idiotów", który to od pamiętnej, obrażającej Polaków reklamy w Niemczech staram się w miarę możliwości bojkotować. (Polak to złodziej - według niemieckiego Media Markt). Przy okazji doradzania koledze co do CB radia, zauważyłem kompletny zestaw TVNK SD - starter, dekoder i antena satelitarna za zaledwie 250 zł. To naprawdę dość opłacalna oferta SD, szczegolnie jeśli posiada się klasyczny telewizor kineskopowy, TV LCD o małej rozdzielczości albo plazmę. Nie sprawdzałem tego jeszcze, ale przypuszczam, iż w "sklepach dla normalnych" oferta jest analogiczna, z uwagi na wprowadzenie TVNK w wersji HD (którą także już posiadam). Lepiej wydać kilka zł na początku i potem cieszyć się tanią i elastyczną ofertą, wykupywaną w miarę potrzeb.

Telewizja jest nudna...
Media plotą o kompletnych pierdołach, perypetiach seksualnych celebrytów, kolejnych aferach Grzecha, Mira i Zbycha czy to przewidywalnej nieudolności Donka i Bronka. Nuda Panie, nuda. A kto za to płaci? Pan płaci, Pani płaci, wszyscy płacimy...
Programy, co więcej, powtarzają się. Więc ja posiadając elastyczne oferty na kartę załatwiam to tak - kiedy programy na Discovery i innych interesujących mnie kanałach zaczynają się powtarzać, to kiedy skończy się pakiet, nie wykupuję nowego przez jakiś czas - aż oferta programowa się odświeży, i jak znów zatęsknię do tych kanałów. Jest ciekawiej i bardziej oszczędnie.

No ale ile można oszczędzać? We wszystkim musi być umiar. Właśnie po raz pierwszy od kilku miesięcy zrobiłem doładowanie TVNK SD i mam zamiar z premedytacją zmarnować trochę swojego cennego czasu na gapienie się w ogłupiacz.

Komentarze

  1. marcin wiesmak

    Ja mam abonament na Cyfre w tamtym miesiacu dowalili mi o 30zl wiecej za abonament - zgroza!
    Dosc ze u mnie 7 luda w "chacie" wiec prawie TV naokraglo leci.
    Apropo mozesz cos wiecej o tym CB, zaciekawilo mnie coz tam koledze poleciles ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. poleciłem mu skombinowanie uniden 510xl albo uniden 520xl, sam mam 510 a do tego antena president 1,5m, magnes i jestem zadowolony, choć jakbym miał kupować 2gi raz wziąłbym 520

    a co do twojej podwyżki - to już za 40 zł masz pełny pakiet tv na kartę HD miesięcznie, tvnk sd teoretycznie można obniżyć opłatę za pakiet do 10 zł miesięcznie

    nie twierdzę, że nigdy nie wykupię jakiegoś abonamentu - mam też na przykład jeden minimalny Polsat na abonament na jakimś rzadko odpalanym dekoderze 10 zł miesięcznie - ale na razie trzymam się oferty na doładowanie

    podoba mi się ten system - zero użerania się z obsługą klienta, zmianami pakietów, fakturami, itp.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?