sobota, 26 maja 2012

Małe mieszkanko i moje zamiary

Dzisiejszy wpis jest ściśle związany z moimi własnymi pomysłami. Po raz kolejny jednak korzystam ze źródeł "futrzakowych" i nawiązuje do rozmów na jej blogu - tym razem przekopiowuje do siebie klip YT, który mnie bardzo zainteresował.

Ja mam jednak nieco inny plan - nie zamierzam kupować mikro-mieszkanka w wielkim mieście i urządzać go jak ten koleś na filmie - ja mam zamiar postawić mały domek gościnny, letniskowy np. w formacie 5x5 i oczywiście sprytnie połączyć małą przestrzeń z olbrzymią przestrzenią działki letniskowej lub budowlanej. Na pewno wykorzystam niektóre patenty uwidocznione na poniższym filmie.

8 komentarzy:

  1. Mieszkanie na filmiku to już ekstremum, niemniej jednak pewne pomysły są ciekawe. Parę rozwiązań muszę lekko zmodyfikować i wdrożyć u siebie.
    BTW - ciekawe, jakby wyglądało mieszkanie "lego" w przypadku typowej miejskiej rodziny (~ 4-5 osób). Single chyba mają łatwiej :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie to rozwiązanie dla singla, dużo podróżującego, ale oczekującego stałej bazy na mieście, a jeśli dla rodziny to tylko do domku letniskowego/kampera/przyczepy/jachtu - tymczasowo :)

      no i jak zaproszona dziewczyna zechce wziąć prysznic???? :>

      Usuń
    2. IMO "łazienka" w filmiku to totalny niewypał - ja przynajmniej zastosowałbym matowe szkło, albo coś w tym guście. Najlepiej schować ją tak, jak schowana została toaleta.

      Usuń
    3. z ust mi to wyjąłeś - jednak matowe szkło byłoby lepsze

      nawet w intymnej sytuacji damsko-męskiej typu wizyta dziewczyny w tej kawalerce odrobina dyskrecji by nie zaszkodziła

      a co jeśli delikwenta odwiedzi jakiś "wujek Zenek" rodzinny piwosz i schyli się pod tym prysznicem bo mydło? masakra!

      Usuń
  2. @Admin, R-O blog - jeśli myślisz o domku, to zerknij na http://tinyhouseblog.com/, może coś Ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. A co, przenosisz sie z mieszkaniem na ogrodki dzialkowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym mieszkaniem, to jest bodajże pomysł jednego z autorów Agepo, ale niespecjalnie jestem zwolennikiem ogródków działkowych jak i ów autor, więc nie o to chodzi

      po prostu postawię sobie domek letniskowy w jakiejś ładnej okolicy

      Usuń