środa, 8 sierpnia 2012

Amber Gold - co robić?

Przypominam sobie dość dobrze moje wpisy mniej więcej rok temu na temat oszczędzania, a właściwie lokowania pieniądza w 'papierowe złoto' oraz wszelkie certyfikaty na metale, papiery, itp. Krytykowałem to wskazując na możliwość obudzenia się pewnego pięknego dnia z ręką w nocniku.


Niektórzy z was (czytelnicy, koledzy z innych blogów) byli sceptyczni wobec moich wypowiedzi (i komentarzy na innych blogach), wskazując na niedogodności związanie z przechowywaniem fizycznego złota, na niekorzystne rozwiązania podatkowe w przypadku zakupu fizycznego srebra, itp., na moją zbytnią ostrożność, na korzystne wyniki funduszy z 'papierowym złotem'...

Mógłbym teraz głośno powiedzieć... a nawet zatytułować wpis "A nie mówiłem?"

Co zatem robić? Cóż - jeśli byłeś na tyle nieprzewidujący/nieprzewidująca i zainwestowałeś/aś w Amber Gold to mogę jedynie wyrazić moje ubolewanie. Będzie ciężko odzyskać nawet część z tych pieniędzy.

Jeśli jeszcze nie zainwestowałeś w usługi parabankowe, papierowe złoto, certyfikaty na metale, itp. staraj się poszukać inwestycji alternatywnych - bo jak rozumiem to własnie chęć zyskownej alternatywy przyciągnęła się do tego tematu. Akurat nie mam możliwości na tyle swobodnego dostępu do internetu, aby wszystko ładnie przeglądnąć i polinkować - ale zachęcam do samodzielnego przeglądnięcia mojego archiwum z lata tamtego roku i poszukaniu jakie inwestycje miałem na myśli.

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ja ściągnąłem własnie z release.com.pl jeden z filmów o ufo z national g. i jestem w połowie, ale jak na razie żadna rewelacja

      tzn. potwierdziła sie jedna z moich obserwacji (jako ufo), choć nadal prywatnie uważam, że był to jakiś lądujący prom, czy inny sojuz a nie ufo

      Usuń
  2. Z jednej strony szkoda ludzi ale z drugiej zaś strony mamy kilka przysłów na temat głupoty i pazerności :)

    A co do ilustracji to rozumiem że RO pochwalił się swoją inwestycją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się podziel z nami ta wiedzą

      co do inwestycji w sztukę, hmmm, może w pewnym aspekcie to robię, kto wie :) kto wie :) ???

      Usuń
  3. Przysłowiami? Bo nie złapałem :P

    A po kiela teraz taki Munch stoi? :D

    Ja do wszelakich inwestycji mam dość wyluzowane podejście.

    OdpowiedzUsuń
  4. No mamy na przykład "chytry dwa razy traci", jak również "Głupich nie sieją, sami się rodzą". Jest pewnie jeszcze jakieś ale nie mam głowy :)

    OdpowiedzUsuń