czwartek, 2 sierpnia 2012

Prestiżowa praca i siłownia. Aktualności konkursowe.

Ja sam będąc teraz po III roku studiów widzę wśród rówieśników ten "problem"- konieczności posiadania nawet w wakacyjnej, dorywczej pracy stanowiska jeśli nie nobliwego to przynajmniej o tak brzmiącej nazwie. Śmieszy mnie jednak takie podejście, bo przecież i tak dana osoba będzie w firmie robić przysłowiową brudną robotę- ale jaki lans wśród znajomych- Byłem referentem ds. obiegu dokumentów. Nie neguję znaczenia takiej pracy i samemu mógłbym ją wykonywać nie czując się przy tym żadnej ujmy.

A co do pracy fizycznej to w ogóle jak ktoś wśród moich znajomych powie,że pracował na budowie lub pomagał w gospodarstwie to też spoglądają nań jak na dziwoląga- bo jak to można tak tyrać w upale zamiast posiedzieć przy biurku w klimatyzowanym biurowcu a po pracy pójść na siłownię, tymczasem sam przez 2 tygodnie pracy na budowie podreperowałem kondycję szybciej niż po miesiącu na siłowni.


Autorem powyższej wypowiedzi jest użytkownik bloga - Paweł. Ponieważ spełnia wszystkie wymogi konkursowe za wyjątkiem podania adresu do 'przekazania' nagrody warunkowo ją publikuję. W razie wygranej/wyróżnienia i nie wskazania www przez Pawła przekażemy ją na cele charytatywne.

Wypowiedź o zastąpieniu siłowni mi się podoba - w sumie robię to teraz - przy przeciągającym się remoncie jestem tak fizycznie umęczony, że rzeczywiście nie potrzebuje wizyty na siłowni, aby poprawiać kondycję (no dobra, chwilę też dziś popływałem).



Odnośnie konkursu - bardzo proszę osoby, które szykują ewentualnie swoje wypowiedzi o nie zwlekanie do ostatniej chwili. Zostało niecałe 48h. Jeśli ktoś piszę coś, a czuje że może nie zdążyć proszę o zasygnalizowanie tego na maila lub w komentarzu. Pomyślimy co z tym zrobić.

Wiem, że po ostatnich mocnych wypowiedziach (naprawdę mocni zawodnicy!) niektórzy są zniechęceni do konkurowania, ale poszerzyłem pulę nagród i tym samym plugin AdTaily o blog Założenie firmy więc dlaczego nie spróbować?

3 komentarze:

  1. Dziś wrócę późną nocą, może jutro coś mi wyjdzie z pisania, praca jednak miała i ma priorytet :)
    Ale spróbuję napisać tekst na konkurs i poddam się tylko, jeśli uznam, że nie napisałam nic ciekawego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że jesteś zapracowana :)
      zatem jak coś wyjdzie - to wyjdzie, a jak nie to może za jakiś czas zrobimy 2gą edycję konkursu :)

      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja również deklaruję, że piszę i niestety planuję zwlekać do ostatniej chwili ale na pewno wyślę późnym wieczorem w sobotę. Niestety dzisiaj pracuję i dokończenie artykułu zostawiłem na późny wieczór, ale mam nadzieję, że uznacie, ze warto było poczekać :)

    OdpowiedzUsuń