niedziela, 5 sierpnia 2012

Wyniki konkursu.

Wybiła godz 20.00 i niniejszym ujawniam wyniki konkursu na wypowiedź dotyczącą oszczędzania. Jestem potwornie zmęczony remontem, który wreszcie skończyłem i jestem na etapie sprzątania, więc na pewno moje poniższe słowa nie oddadzą tego co chciałbym powiedzieć o każdej z wygranych wypowiedzi, ale najwyższy czas już ujawnić wyniki.


Jak zapowiedziałem konkurs był subiektywny, natomiast starałem się brać pod uwagę takie czynniki jak popularność wpisów oraz wasze opinie. Drugą osobą w jury konkursowym była znana większości moich czytelników Riannon. Także o wygranej decydowały faktycznie trzy "czynniki", dwoje jurorów i Wasz - czytelniczy głos na tym blogu.

Miejsce 1 jednogłośnie zdobył Rafał z bloga Kariera Rentiera.

Miejsce 2 jednogłośnie Michał z blogu Jak Oszczędzać Pieniadze.

Miejsce 3 zdobył Arszu z blogu Niecodziennik. Według mnie jednak za energię, według Riannon za oszczędnego dymka, jednak skoro nasz kolega zgłosił dwie wypowiedzi, zdobył nagrodę za całokształt.

Jedna z wypowiedzi poza podium była na tyle wartościowa, że jednogłośnie przyznaliśmy jej pierwsze wyróżnienie - to jest wypowiedź Olgi o racjonalnym oszczędzaniu..

Drugie, "małe" wyróżnienie, które przyznałem osobiście, to wypowiedź Pawła o oszczędzaniu wody.

Wyróżnień pierwotnie nie przewidywałem w konkursie, ale stały się faktem. Z wyróżnieniami będą się wiązały dodatkowe nagrody, które ogłoszę do jutra. (Muszę napisać mini kod dla dodatkowych nagród.)

Z uwagi na ogrom pracy włożony w wypowiedzi, które zdobyły pierwsze i drugie miejsce, nagrodzę je dodatkowymi emisjami AdTaily na moich blogach tematycznych, równym minimum okresowi wyświetlania na blogu głównym.

Szczegóły w komentarzach najpóźniej jutro. Tymczasem autentycznie padam z nóg. Pozdrawiam i dziękuję za udział w konkursie.

7 komentarzy:

  1. arszu - odpowiedz na maila - czekam na 'dane' do wręczenia nagrody

    OdpowiedzUsuń
  2. przede wszystkim gratuluję najlepszym!, i dziękuję za miejsce na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem szczerze wzruszony :) Bardzo dziękuję i pioruńsko się cieszę. Pozdrawiam kolegów z podium i pozostałych uczestników, a także tych, którzy angażowali się w dyskusję :)

    Adminie - do spania :) Kolorowych snów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wszystkim laureatom! :)
    Wasze wypowiedzi są bardzo inspirujące, zamierzam je jeszcze dokładnie prześledzić.
    Póki co gratuluję też Autorowi blogu świetnego konkursu.
    Szybko CI poszedł ten remont, wiem jak męczące jest sprzątanie, więc tym bardziej gratuluję przeprowadzenia w takim zamieszaniu tak fachowego konkursu :)
    pozdrowienia!
    iw

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOO, dzięki!
    Przenosiny bloga raptem dwa tygodnie temu, a tu już taki sukces :)
    Pozdrawiam, dziękuję i gratuluję,
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkim "na pudle" i osobom wyróżnionym. Naprawdę się postaraliście. Wypowiedzi Rafała i Michała zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Gdyby chociaż każdy z nas choć w 30-tu procentach zastosował się do tego, o czym pisał Rafał, bylibyśmy bardziej szczęśliwi, spełnieni, co z kolei przełożyłoby się na kondycję finansową.
    Michał jest z kolei chyba jedyną osobą, która potrafi przeliczyć koszt zużycia wody do umycia zębów :-) Gratulacje za szczerość w wypowiedzi. Choć miesięczne wydatki Michała po prostu mnie zwaliły z krzesła (to mój budżet domowy na jakieś 8 miesięcy(!)ale ja nie mam dzieci :), to całokształt wypowiedzi robi pozytywne wrażenie.
    Wypowiedź arszu o oszczędnym dymku ujęła mnie ze względu na to, że popieram każde rękodzieło :-)
    Dziękuję Adminowi za zaproszenie mnie do zabawy, to była ogromna frajda :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżnienia już są realnie "wręczone":

    Na blogu tematycznym: http://zabezpieczenie.blogspot.com/

    oraz na blogu: http://lekki-linux.blogspot.com/

    Zobowiązuje się oficjalnie wspierać oraz wyświetlać kampanie osób wyróżnionych do końca kwietnia 2013 roku (w okresie przed-PIT-owskim jak mniemam te kampanie reklamowe mogą przynieść największą korzyść beneficjentom).

    zanim to oficjalnie ogłoszę w poście proszę o wejście, klikniecie i wpisanie mi tu, czy linki działają i się prawidłowo wyświetlają na waszych przeglądarkach (kod wyklepałem ręcznie, a dawno nie pisałem w html)

    OdpowiedzUsuń