niedziela, 16 września 2012

Jak łysy łysemu dogadał... oraz plac zabaw w Świeradowie

Po powrocie z niedzielnej wycieczki zaglądam do lokalnego sklepu i spotykam znajomego fachowca... ooo... fachowiec się pyta... na Świeradów dziś jechałeś i z tej okazji głowę zgoliłeś?! A jakże - odpowiadam - nie ma jak to krótko i praktycznie, głowa maszynką fryzjerską na 1mm a broda na 3mm... fachowiec się śmieje...


...śmieje się, bo sam dopiero co zrobił glacę na glanc maszynką jednorazową popularnej marki (nie wspomnę! a niech sobie za reklamę zapłacą!)

Jeszcze jedna sprawa!

Plac zabaw - Świeradów-Zdrój.

Zupełnie nie kumam dlaczego władze gmin turystycznych zupełnie zapominają o rodzicach z małymi i już nie całkiem tak małymi dziećmi. Niemieccy emeryci i autochtoni kiedyś w końcu odejdą w pokoju i kto zostanie głównym dostarczycielem gotówki dla takich miast jak Świeradów-Zdrój?

A właśnie!

Zatem informuję że godny uwagi, publiczny plac zabaw w Świeradowie-Zdroju znajduje się w dzielnicy Czerniawa-Zdrój, ok 5-10 minut samochodem od dolnej stacji wyciągu gondolowego, ul. Izerska (to bardzo krótka ulica więc na nawigacji bez problemu znajdziecie), z drugiej strony placu biegnie ul. Sanatoryjna.

Niestety w Internecie nie ma żadnej informacji na temat, a wygląda na to, że to jedyny dobrze wyposażony (ok. 10 naprawdę fajnych instalacji) plac zabaw w okolicy Świeradowa, nie mówiąc już o takich miejscach jak sąsiednia Szklarska Poręba... Mam nadzieję, że ta informacja zaindeksowana przez Google bardzo pomoże rodzicom z niewyżytymi dzieciakami.

2 komentarze:

  1. Poczułeś wspólnotę z innym łysym. :) Zabawne ale całkiem naturalne.
    Ja wiele lat temu jak procowałem w biurowcu w korpo, nosiłem długą brodę, do tego marynarkę w kratę i kolorowe koszule. Wyglądałem jak obcy pośród gładko ogolonych mężczyzn w niebieskich koszulach. Gdy spotkałem kogoś (nawet z innej firmy, innego piętra), kto miał brodę i/lub ubranie nie pasujące do obowiązującego kanonu czułem się zobowiązany przynajmniej się z nim przywitać.

    OdpowiedzUsuń