poniedziałek, 29 października 2012

Apel do "podmiotów komercyjnych", czyli jakie to grube "biznesy" robię na blogach!

Moi drodzy, wiem że to czytacie, wiem że niejeden posiadacz firmy, spec od pozycjonowania czy innego marketingu zerka na tego bloga i myśli jakie to ja wielkie biznesy strugam na moich blogach, wszakże popularne są w miarę, licznik powoli dobija do 500 tyś. odsłon...

...może sobie kombinuje jeden z drugim, że ja jestem wielki macho blogowy i nie ma nawet co ze mną rozmawiać, bo nie te progi na maluczkich nogi...

...tymczasem ja jestem zwykłym autorem bloga, a w Polsce autor blogów to naprawdę nie jest fucha ani wielki lans, a licznik $ w panelach reklamowych jakoś nie bije ze zdumiewającą prędkością.



Tym bardziej nie ma co kombinować i publikować swoich linków w komentarzach, czy w archiwach, w nadziei, że ja tego nie zauważę i przyniesie to jakieś korzyści za friko. Niestety, nieautoryzowane linki i polecenia firm kasuję, nie toleruje żadnego cwanego marketingu, tj. wirusowego, partyzanckiego, memowego, czy co tam w mądrych książkach piszą.

Po prostu trzeba napisać na maila: rwks(małpka)tlen.pl i się dogadać... można... nie jestem wielkim potentatem i odpisuję każdemu chętnemu do zakupienia reklam. Niezależnie jak wielkim budżetem dysponuje.

Ceny "legalnych" reklam są ogólnie rzecz biorąc niskie, (można sobie zerknąć na panel AdTaily na górze strony ile kosztuje reklama tutaj), więc tym bardziej nie warto tracić czasu, waszego i mojego oraz wpisywać teksty reklamowe w komentarzach, które i tak zostaną wykasowane.

W świetle powyższego dziękuję takim reklamodawcom jak np. Wybieram Konto (boks na AdTaily) czy Plannerowi Finansowemu (boks z kulkami na AdTaily powyżej), którzy dosłownie za kilka zł wykupili sobie reklamy na dłuuugo. Cenię sobie takich sponsorów.

6 komentarzy:

  1. Też mnie to przeraża, jak ludziska próbują przemycać własne linki w komentarzach. Niby czasem nawet komentarz i w miarę rzeczowy, ale reklamą "pachnie" z daleka.
    Ostatnio nawet był taki jeden, co w ten sposób promował swoją foreksową stronę. Praktycznie na większości blogów widziałem jego wpisy. Wpisywał się tylko raz. Jednym słowem: żal.
    Jak ktoś próbuje biznes kręcić na stronie, a nie ma funduszy na reklamę, to lepiej niech sobie da spokój z takim przedsięwzięciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa, kolegę foreksa dobrze tu znamy, nie raz się pojawia - niemal za każdym razem jak dopuszczę anonimów do głosu

      w ogóle wpuszczenie anonimów to recepta na zaspamowanie takiego bloga jak ten, coraz mniej to robię

      czy ja wiem, jednym jestem skłonny darować linkowanie, a niektórzy wiedzą, że mogą z umiarem linkować - ci którzy mnie też linkują na swoich blogach

      żenujące jest jednak jak robią to firmy

      zaraz zaraz.... ile kosztuje ZUS dla firmy? a ile kosztuje reklama na blogu?

      czasem patrząc na to myślę o zniknięciu z polskiej blogosfery i przeniesienie się na grunt anglojezyczny

      Usuń
  2. Hehe, u mnie też jest plaga takich "komentarzy".

    Jedna pani już kilka razy próbowała reklamować inwestycje w złoto i srebro. Tekst typu, mój mąż ostatnio zainwestował w ...

    Po prostu żal się na to patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy zauważyłeś, ale postarałem się coś z tym zrobić i stąd tekst w formularzu do komentarzy

      zareklamowanie się tutaj jest już możliwe od 37 groszy dziennie, na Korzystnych Zakupach od 24 groszy dziennie, na blogach tematycznych od 12 groszy

      to jest tyle co nic, dla osób prowadzących działalność gosp. - nawet jako dodatkowy interes czy jakiś mm po godzinach - to nawet mniej niż nic

      myślę, że jako autorzy blogów powinniśmy solidarnie i stanowczo dać taki przekaz w eter - STOP wykorzystywaniu naszych blogów za friko! prowadzisz firmę - chcesz promocji - daj coś od siebie!

      Usuń
  3. Trochę to śmieszne, gdy irytujecie się na komentarze i nie zdajecie sobie sprawy, ze to nie ludzie a automatu od dodawania linków na blogach. U mnie automaty zostały wycięte poprzez dodanie pola z prostym pytaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wielu przypadkach to jednak są ludzie

      Usuń