Oszczędzanie w czasie Świąt.... Święta właściciela małej firmy.


Ostatnio nie pisałem zbyt wiele, jednak byłem zajęty pracą - tak, mimo przerwy świątecznej, człowiek, który pracuje na własny rachunek musi także myśleć o swoich sprawach, nie da się wszystkiego odpuścić, najeść się do upadłego, opić piwem, wywalić nogi na fotel i oglądać produkcji w stylu „Kevin sam w domu“ przez kilka świątecznych dni.



Z resztą taki leniwy styl odpoczynku nie jest dla mnie, nie wytrzymałbym nieróbstwa i zgnuśnienia, wolę coś konstruktywnego robić.

Jednak obecnie problemy z mobilnym łączem przyblokowały mi parę spraw i stąd więcej nowych postów na moich blogach. Proszę sobie zerknąć na Korzystne Zakupy (blogroll po lewej w dół) oraz na Realny Minimalizm - tam jest nieco bardziej kontrowersyjny artykuł o ekologii.

Co do oszczędzania w czasie świąt - znów mogę odesłać do Realnego Minimalizmu i do posta jedzeniu w czasie świąt. Obżeranie się kosztuje - najpierw w postaci kupienia nadmiaru jedzenia, z czego część się zmarnuje - to są koszty - potem w postaci nadwyrężonego zdrowia - nadwyrężonego przepiciem i przejedzeniem.

Zastanawiam się obecnie dwa razy kiedy mam coś zjeść/wypić w okresie Świąt i Sylwestra - co mi da obżeranie się i picie na umór? Oszczędność pieniędzy i zdrowia w tym przypadku satysfakcjonuje!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?