Lifestyle - czyli kilka słów o autorze tego bloga oraz piękny skyline.

Zgodnie z pomysłem, do którego mnie podpuścił kolega Rafał podejmuję kilka tematów lajfstajlowych, choć jestem pełen sceptycyzmu, czy czytelnicy będą mieli z tego uciechę, czy nie - czy jakoś wczorajszy żart (historia 100% autentyk) podpasował i czy Czytelnicy zaczęli walić do mnie drzwiami i oknami, to nie wiem. Czy ja mam w ogóle zadatki na blogowego celebryte?

Dziś o mnie i pięknym skyline.


Ten dokładnie widok miałem z okna przez parę lat, a wcześniej widok jeszcze rozleglejszy, mieszkałem bowiem, o ile pamiętam, na 15 piętrze wieżowca. Może ten widok to nie Buenos Aires, ale dla mnie jest on bardzo przyjemny.

To jest panorama Poznania, miasta gdzie spędziłem spory kawał swojego życia, na tyle spory, że mam ten widok cały czas w głowie. To czerwone i prążkowane po prawej to nie jest gigantyczna reklama firmy Durex, ale moja Alma Mater (kliknąć i powiększyć) gdzie także godzinami na ćwiczeniach, zamiast słuchać lektorów wpatrywałem się w krajobraz miasta na około.

Do korporacji i wielkomiejskiego życia nadaje się jednak w gruncie rzeczy jak bita śmietana do kotleta schabowego, więc pewnego dnia - podjąłem decyzję o przeniesieniu na prowincję - chyba mi to nieustanne wpatrywanie się w horyzont z ostatnich pięter Collegium Altum w głowie źle zrobiło, i musiałem pojechać za miasto... dużo wody w Warcie popłynęło... wiele tysięcy kilometrów i mil przebyłem... ale o tym później....

Komentarze

  1. Bardzo lubię takie widoki. Przez ponad 20 lat mieszkałam na 9 piętrze z widokiem - na pola, ogródki działkowe, śródpolne krzaki, na topole i latające w oddali samoloty. ;) Dobrze się tam myślało, wyglądając przez okno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zdjęcie zrobiłaś?
      także się pochwal :)

      co prawda moje zdjęcie z Wikipedii jest, ale mieszkałem 150m od miejsca skąd ono zostało zrobione

      Usuń
    2. jak tam mieszkałam, to fotki były jeszcze analogowe... :) nic nie mam! a teraz widok z tego miejsca niestety paskudnie zabudowany...

      Usuń
  2. Ja mam z mieszkania studenckiego widok na lądujące samoloty na Okęciu. Co jakiś czas przelatuje nawet tuż nad blokiem - jakieś 40 metrów od dachu. O dziwo, huku nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Precyzyjniej - podchodzące do lądowania, samego pasa nie widać.

      Usuń
    2. walnij fotkę - to będzie fajny lajfstajl na blogu

      Usuń
  3. Pisz , pisz, lajfstalowo. Lubię Cię czytać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. zagłosowałam, aha wyłącz jeżeli to nie problem weryfikację obrazkową, wkurzam się jak muszę kilka razy zgadywać co tam jest napisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale wyłączenie weryfikacji jest niemożliwe przy tym stanie zabezpieczeń

      ten blog został niestety poddany masowemu atakowi spam-botów

      jeśli uda się migracja na lepszy system, do ktorej namawiają mnie chłopaki - autorzy innych blogów - będzie mozna wylączyć weryfikację a spam-boty zabić inną metodą

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?