niedziela, 24 marca 2013

Zarabianie na blogu i sukces Racjonalnego Oszczędzania!

Ostatnio udało mi się z sukcesem przeprowadzić candy-rozdanie kart ICE i otrzymałem wiele ciepłych i pełnych waszego wsparcia maili z tej okazji, zwłaszcza, że w ostatnim okresie nie było mi łatwo z tym całym przedsięwzięciem.

Candy było planowane znacznie wcześniej - otrzymałem 30 wysokiej klasy "twardych" kart ratowniczych od sponsora, który życzy sobie pozostać anonimowy - jednak w międzyczasie w moim regionie bardzo głośna na forum ogólnopolskim akcja ratownicza (faktyczny dowódca tej akcji jest... tu także prośba o anonimowość... każdy już chce tylko odpocząć i odreagować...).


Normalnie jakiś kaprys losu.

Jednak takie akcje jak to rozdanie są możliwe dzięki sponsorom bloga Racjonalne Oszczędzanie takim jak kolega, który za realne pieniądze zamówił banner Wywiad z Milionerem widniejący nad tym postem.

Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą kolegi i subskrypcji - dzięki takim osobom jak on mały budżet Racjonalnego Oszczędzania jest domknięty i jestem w stanie choćby na koszt Racjonalnego Oszczędzania wykonać wysyłkę kart ratowniczych ICE dla Was.

Oczywiście pojawiły się w okolicach tej sprawy także negatywne głosy o "komercji". Jednak jeśli ktoś tak myśli to polecam sobie na dyngusa wyjść na zewnątrz i przyjąć wiadro zimnej wody na główkę. Może przyjdzie otrzeźwienie.

Pieniądze w mini-budżecie bloga są potrzebne, wysłanie choćby tych 30 kart nie jest darmowe, a ja nie mogę absolutnie poświęcić jednej złotówki z budżetu domowego na komputerowe hobby takie jak blogowanie, moja rodzina ma naprawdę ważniejsze potrzeby! Koniec i kropka, a kolejne durne spekulacje kasuję z miejsca i bez litości!


Druga sprawa!

Mimo iż o pewnych konfliktach pragnę zapomnieć, nadal zdarzają się hejterskie ataki. Te ataki kasuję z miejsca i bez litości. Pamiętacie, że w ostatnim konkursie na bloga roku, w drugiej części głosowania jako R-O zrezygnowałem z walki i poprosiłem społeczność R-O o oddanie głosu na, jak się okazało, zwycięski blog! Nigdy nie dam sobie wmówić, że R-O (z 600 tys. odsłon) to słaby blog, a jego społeczność, czyli Wy, to "tyle co nic".

Moim ogromnym błędem było pominięcie tego w podziękowaniach za złoto, koncentrując się na mojej ekipie z Lubina. Mea Culpa.

Dziękuję Wam zatem, czytelnicy, obserwatorzy, subskrybenci Racjonalnego Oszczędzania! Dziękuję społeczności, której ostatnio nie rozpieszczałem swoją porywczością i bezkompromisowością! Dziękuję wam za oddanie głosu na Korzystne Zakupy, które współtworzyłem oraz wygranie konkursu o bloga roku 2012! Ten sukces należy do was!


8 komentarzy:

  1. Patryk B.!

    Dziękuję Ci szczególnie za docenienie mojej akcji i propozycje partycypacji w $!

    Ludzie tacy jak ty dają mi sens działania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ad 1: w pełni z Tobą się zgadzam! Nie możesz dokładać do "interesu"!

    Ad 2: też się zgadzam, R-O to nie "gówniany blog", a głosowałam na Korzystne Zakupy. I fajnie, że wygraliście!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Candy na blogu finansowym! Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Przeważnie nie biorę udziału w konkursach - z zabiegania.
    Ale zawsze miło jest, kiedy taka szansa istnieje.
    Może sobie kiedyś odbiję!
    pozdrowienia!

    p.s. nie cierpię tej weryfikacji, kiedy się doproszę o usunięcie, pliiiiis! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, usunięcie tego, przy tym PR i popularności bloga skończy się bardzo szybko całkowitym jego paraliżem (a zatrudnienie moderatora na etat jest niewykonalne)

      jeśli teraz usunąłbym te paskudztwo, to równie dobrze za kilka dni mogę w ogóle usunąć bloga

      Usuń