środa, 3 kwietnia 2013

Zdobyłem wyróżnienie w konkursie Kariery Rentiera - srebro dla R-O.

Witam czytelników, z przyjemnością i z dumą informuję, że zdobyłem wyróżnienie w konkursie na blogu Kariera Rentiera. Na wspomniany blog zapraszam i dziękuję autorowi za zorganizowanie konkursu.


Wygrałem w konkursie pyszną czekoladę i... spotkała mnie spora niespodzianka...

Zwycięzca tego konkursu Wojtek z bloga ILikeair zdecydował, że główna nagroda ma być przekazana na rzecz Racjonalnego Oszczędzania.

Dziękuję obydwojgu Autorom za ten gest i wyróżnienie. Nie spotykało mnie ostatnio zbyt wiele dobrego na blogosferze, a tu taka niespodzianka, więc tym bardziej doceniam ten gest.

Na obydwa blogi Autorów zapraszam, robią dobry kawałek blogerskiej roboty!

4 komentarze:

  1. z uwagi na wyjazd Rafała do Ziemi Świętej, oraz mój na północ kraju z opóźnieniem, ale w końcu trzymam w ręku nagrodę i piszę ten post - nagroda zostanie dobrze spożytkowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję - wygrana w pełni zasłużona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyłeś sobie, często bywam u Ciebie i czytam ale nie często komentuje, więc to w ramach podziękowania za Twoją robotę.

    Pozdrawiam
    Wojtek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz dzięki, dla mnie to motywacja, aby popracować nad większym profesjonalizmem bloga

      Usuń