Nowy blog oraz... jak upiec tanie ciasto.

Dwa ciekawe tematy jednocześnie. Najpierw kwestia migracji, a właściwie kontynuacji bloga. Moje pierwsze wordpressowe próby cechował pośpiech i chęć jak najszybszego przeskoczenia na nową platformę, okazało się to jednak falstartem, zaliczyłem ciężkie boje z Google i w efekcie na jakiś czas pozostałem na bloggerze.

W moim obecnym projekcie wordpressowym stawiam na bardziej spokojne, zdecydowane działanie i jak najbardziej utrzymam dotychczasowy adres RO jako solidną bazę do rozwoju oraz w pełni funkcjonalne archiwum. Oznacza to, że przez jakiś czas będę prowadził dwa blogi i stopniowo przechodził na WordPress.

Co do drugiego tematu zapraszam was na artykuł Baby ze wsi na nowym blogu - jestem mocno obciążony pracą administracyjną (także zawodową pracą informatyka w związku z nowymi kontraktami) i post Koleżanki w jakiś sposób mnie odciąża, co więcej stanowiąc rewelacyjny materiał oszczędnościowy.... mniam.

ZAPRASZAM TUTAJ! Tanie Ciasto.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Peak Oil oraz możliwy SHTF.

"Nie bierz d**y z tej samej grupy." - oszczędzanie nerwów w relacjach z kobietami.