sobota, 29 czerwca 2013

Prosty myk na oszczędzenie 400-700 zł i akwarystyka. Polecenia na dziś.

Dziś polecam dwa wpisy na moich blogach. Z oszczedzanie.info.pl czeka mnie jeszcze trochę pracy, nie do końca jestem zadowolony z kilku elementów technicznych (i w dalszym ciągu proszę was o info w sprawie disqus vs. klasyczne komentarze, bo na kilku pobocznych blogach dalej mam disqusa).

Jak oszczędzić ucząc się języków obcych. Prosty pomysł dzięki któremu zyskasz 400-700 zł przez 2 miesiące.

 

Akwarystyka – hobby dla stuprocentowego faceta!


Co do tematu graficznego dwa koncepcyjne blogi (przypominam że staram się przemigrować z bloggera na WordPress) są inne.

Oszczedzanie.info.pl jest minimalistyczny, oparty na moich własnych modyfikacjach i zmianach kodu tematu domyślnego WordPressa, DlaFaceta.biz to blog oparty na gotowym temacie MaxMagazine, czyli coś a'la magazyn internetowy, jak sama nazwa mówi.

Lubicie bardziej minimalizm (jako styl), czy taki bardziej krzykliwy temat? Co o tym myślicie?


1 komentarz:

  1. pod drugim linkiem wywiązuje się ciekawa dyskusja czy akwarystyka jest hobby dla prawdziwych facetów czy dla gejów

    oczywiście ja jestem zdania że to bardzo męskie hobby

    OdpowiedzUsuń