Zakaz handlu w niedzielę.

Dziś zapraszam Was na nagraną przeze mnie audycje w MP3. Będziecie mieli okazję posłuchać jak wypowiadam się o handlu w niedzielę. Audycję opublikowałem na blogu Korzystne Zakupy.


Wbrew różnym przeciwnościom staram się aby ten blog (oszczędnościowy blog roku 2012) żył i przetrwał w swoim pierwotnym zamyśle. Brakuje mi wsparcia dla tego bloga, brakuje czasu, brakuje autorów gościnnych (skutecznie zastraszonych przez tzw. "hejterów" ...ja dobrze wiem, że sukces K-Z nadal boli wiele osób)

...mimo wszystko w moich zwyczajach nie leży poddawanie się i zamierzam ten mój podblog tematyczny prowadzić dalej...

...tyle gadania ...a teraz zapraszam do wysłuchania:

Komentarze

  1. na http://zalozenie-firmy.blogspot.com/ jest nowa audycja o moim biznesie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?

"Nie bierz d**y z tej samej grupy." - oszczędzanie nerwów w relacjach z kobietami.