wtorek, 2 lipca 2013

Jak oszczędzać pieniądze. Michał Szafrański.

Dziś chciałbym zaprosić was na audycję poświęconą koledze Michałowi Szafrańskiemu, który podjął kontrowersyjną decyzję o zarabianiu na blogu.


W audycji znajdziecie informację o różnicach poglądów dot. zarabiania na blogu oszczędnościowym między mną a Kol. Michałem, usłyszycie także jak Kolega wpłynął na Racjonalne Oszczędzanie oraz nowy mój blog wordpressowy oszczedzanie.info.pl - co na tych moich blogach jest właśnie pomysłem Michała?

Tego dowiecie się z audycji: http://www.supershare.pl/?d=013D20F72



P.S. Moje przeciwne do Kolegi poglądy znajdziecie m. innymi tutaj:

Romans z czytelniczką. Czyli jak blogować (nie)skutecznie.

...a już jutro zobaczycie post Michała na R-O, czekajcie cierpliwie!

2 komentarze:

  1. Hej Remigiusz,

    Bardzo dziękuję za dobre słowa i kibicowanie :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jako autor, ale także jako czytelnik dziękuję, jeszcze raz że dla nas piszesz.
      Niewielu ludziom się chce pisać i tworzyć, i należy ich cenić.

      Dobra robota!

      Usuń

Zostaw swój komentarz! Powiedz co myślisz na przedstawiony temat :)

Komentarze zawierające linki pozycjonerskie i wyglądające na reklamę będą usuwane. W celu wykupienia reklamy proszę o skontaktowanie się na e-mail: LinuxEurope(małpa)gmail.com lub rwks(małpa)prokonto.pl