piątek, 23 sierpnia 2013

Inwestycje w nieruchomości górach.

Starsi stażem czytelnicy wiedzą, że wśród kilku blogów tematycznych, które założyłem na bloggerze jest Założenie Firmy. Kiedyś miałem więcej wolnego czasu niż obecnie, blogowanie bardzo lubię, więc rozdzieliłem moje blogi na kilka wątków, aby wprowadzić porządek tematyczny.

 
Obecnie raczej nie tworzę nowych blogów, co więcej staram się konsolidować niektóre z nich i przenosić na nowoczesny, własny hosting. Jednak dalej jestem zżyty z Bloggerem oraz społecznością Kolegów Autorów i Koleżanek Autorek - na pewno, mimo stopniowych przenosin, jeszcze długo będę gościł w systemie Blogger.

Dziś chciałbym Was, szczególnie czytelników z agregatorów blogów, zaprosić na notki:

Inwestycja dla przedsiębiorcy - domek letniskowy nad jeziorem, nad morzem czy domek w górach?

 

Góral o biznesie w górach... czyli jednak nieruchomość w górach?

 

Inwestycja w nieruchomość letniskową. Wynajmowanie domku letniskowego w praktyce.

 

1 komentarz:

  1. aha, Anonimowi znów zaczęli mi brykać na blogach, więc na jakiś czas znów wyłączyłem tę opcję

    jeśli ktoś bez konta w Google/Blogger/Wordpress ma ochotę napisać coś twórczego - proszę wysłać na maila - sam wkleję komentarze

    OdpowiedzUsuń