poniedziałek, 30 września 2013

Admin bloga R-O poddaje się publicznemu testowi alkomatem. Jednorazowy alkomat w praktyce.

Trochę z tym zwlekałem, ale czas na prawdę. Czas na ujawnienie mojego wyniku z alkomatu rano po zeszłotygodniowej imprezie. Czy moja wątroba wciąż pracuje? Czy post-licealna impreza integracyjna dobila mnie do stanu delirium, czy nie...

Prosze Państwa... jesteście świadkami niecodziennego faktu. Administrator tego bloga publicznie ujawnia swój wynik z jednorazowego alkomatu wcześnie rano (czyli ok 11.00) po imprezie!

Patrzymy... patrzymy... i co?

0.0 promila!!!

Alkomat kosztował ok 5,75 zł i jest to jednorazowa przyjemność. Mimo to warto, jeśli musisz funkcjonować dzień po i wsiąść w auto...

A co do imprezowania, mimo że imprezowałem z umiarem, to i tak zaskoczyłem co niektorych.

W liceum byłem raczej żyjącym w zupełnie innym świecie geekiem i zajmowalem się glównie programowaniem, książkami SF i projektowaniem rozwiązań w stylu...

Miasto jako pierścień, czyli inaczej o urbanizacji.


...właściwie tuż pod koniec LO się rozkręciłem towarzystko. Zgoliłem długą brodę geeka i wskoczyłem w imprezy, dziewczyny i rock'n'roll. Oj działo się, działo... w centralnej dzielnicy Poznania przez dwa lata mieszkałem w mieszkanio ok. 80 m2 które było tylko do mojej dyspozycji przez 3 dni w tygodniu. Taka chata, w takiej miejscówce, samotnie, to okazja do imprezowania dla całej ekipy, co nie?

Hardkor, rzeźnia i Kac Vegas w jednym :)

Ale o tym kiedy indziej... czytajcie bloga... komentujcie... lajkujcie na FB! Jak bedę miał autorską motywację to co nieco napiszę :)



6 komentarzy:

  1. To ja mam prostsze rozwiazanie ;)
    "Jeśli musisz funkcjonować dzień po, nie pij dzień przed"
    Fakt, niełatwe jeśli prowadzi sie choćby szczątkowe zycie towarzyskie (mnie to nie dotyczy akuratnie), ale przy odrobinie samozaparcia...
    Roman

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o moim zyciu towarzyskim napisalem Ci własnie na Realnym Minimalizmie

      Usuń
    2. Ale ja nie piję do Ciebie, ja tylko daję rozwiazanie bardziej oszczędne :)
      Roman

      Usuń
    3. oj ja tak tego nie odbieram - w gruncie rzeczy się z tobą zgadzam (no ale czasem możena odstąpic od rutyny)

      Usuń
  2. Jak kupiłem alkomat, to nie mogłem uwierzyć, że człowiek tak szybko trzeźwieje. Często głowa boli, nic się nie chce, a alkoholu zero.
    Na początku myślałem, że mam popsuty alkomat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to co mówisz, to produkty metabolizmu - kara za grzechy

      wyjście: zbytnio nie grzeszyć :)

      Usuń