czwartek, 19 września 2013

Blog daje ciekawe możliwości.

Zawsze zachęcam wszystkich skorych do pisania długich komentarzy, aby rozpocząć blogowanie, a może akurat się uda stworzyć całkiem poczytny blog?

Blog daje ciekawe możliwości.

Przez długi czas byłem na ten przykład molestowany reklamowo przez firmę Orange. Nie dawały nic zastrzeżenia danych, nie dawały nic prośby, kontakt z BOK, nie pomagały pisma, blokady SMSów, nic a nic. Reklamowy szał przeszkadzania mi w pracy doprowadzał do czerwoności, konsultanci dzwonili i truli cztery litery, a z umowy nie mogłem zrezygnować.

Post na moim blogu konsumenckim, Korzystne Zakupy przyciągnął uwagę reprezentantów firmy Orange, a ponieważ moja tożsamość, kontakt, nr tel. i profil FB jest znany, podziałało.

Mam wreszcie spokój.

Intelektualne wypocenie się... pomaga...

Blog pomaga w strawieniu frustrującej codzienności np. parę restauracyjnych frustracji mogłem wyładować tutaj... bo składać reklamacji w restauracji, delikatnie mówiąc nie polecam...

Dlaczego nie jadam w restauracjach (a właściwie jadam jak najrzadziej). 

 

 

3 komentarze:

  1. Ja miałem problem z AXĄ. Nie reagowali na reklamacje telefoniczne i mailowe. W końcu wpisałem im się ostro na profilu FB z informacją, że jestem blogerem finansowym i od razu podziałało, od razu był kontakt i inny standard obsługi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałem już o podobnych przypadkach, ja powiem sam, że miałem już dwie takie sytuacje udanej interwencji blogowej - jedno z Orange, zareagowali po fakcie - druga z inna firmą (tu zachowam dyskrecję) która po takiej samej informacji jak twoja z Axa zaczęła się zachowywać przyjaźnie i na poziomie

      Usuń
  2. Po prostu czujemy się dobrze, kiedy kogoś opieprzymy. Nawet jeśli opieprzany nic o tym nie wie...

    OdpowiedzUsuń