czwartek, 12 września 2013

Ponad 1.000.000 wyświetleń na moim blogspocie.

Wczoraj wieczorem zdałem sobie sprawę z ciekawego faktu. Moje główne blogi przekroczyły MILION wyświetleń według blogspotowego licznika, z czego na Racjonalne Oszczędzanie przypada 800.000 gości.


Przestałem już dawno celebrować jakieś blogowe rocznice, czy kolejne progi, jednak taka pokaźna sumka wprawia mnie w dobry humor. Gdyby kiedyś ktoś mi powiedział, że zaczynając amatorski, osobisty blog dojdę do takiej sumy, zapewne bym się uśmiechnął i powiedział, że gdzie tam... niemożliwe... a jednak możliwe :)

Co zatem powiem? Nie będę tu wspominał swoich sukcesów, nie będę mówił o udanych projektach czy mojej rozwijającej się współpracy w obszarach około blogowych. Powiem wam jedno:

Macie ciekawy pomysł, macie chęci, macie energię? Zacznijcie coś robić - załóżcie choćby najprostszy blog, wedle najprostszego szablonu na Blogspocie (ja tak zaczynałem) i piszcie!

Drogi Czytelniku, Droga Czytelniczko!

Działanie jest milion razy lepsze niż bezczynność! Jeśli zdecydujesz się na działanie - życzę Ci miliona odsłon - tak jak u mnie!

2 komentarze:

  1. Dobra robota. Rzeczywiście, jeśli ktoś nie spróbuje, to nie będzie miał o czym wnukom opowiadać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji.

      Kolega powyżej założył konkurencyjny blog o oszczędzaniu - koniecznie zaglądnijcie:

      http://oszczedzanie-pieniedzy.pl/

      Usuń