Zakupy w internecie.

Dzisiejszy wpis chciałbym poświęcić tematyce zakupów w Internecie.
Niejednokrotnie zdarzyło mi się kupić rzeczy, których zupełnie nie potrzebowałem. Przyznaje się do tego otwarcie, ponieważ wiem, że wielu z Was, boryka się z tym problemem. Później w domowym zaciszu, nachodziła mnie myśl: kolejny nieprzydatny bzdet do domu, gdzie ja miałem głowę? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Po prostu zostałem ogłupiony. Nie wiem jak Wy, ale ja po przekroczeniu progu większego centrum handlowego, myślę tylko o opuszczeniu go. Nie ważne, czy mam spisaną listę zakupów, czy nie. Masa ludzi, hałas, tłok, wrzaski dzieci i inne przyjemności, tylko pogłębiają to uczucie. Czy jestem sam, czy ze znajomymi. Stwierdziłem, że jest to dość duży problem. Nie dość, że wydaje niepotrzebnie swoje pieniądze, to jeszcze nie ma to nic wspólnego z moim postanowieniem o racjonalnym oszczędzaniu. Zakupy w mniejszych, osiedlowych sklepikach, również nie sprawdzają się na dłuższy czas, ponieważ narzucone ceny są znacznie wyższe.


Dlatego zdecydowałem się przeprowadzić mały eksperyment i sprawdzić, czy zakupy w Internecie, faktycznie są tak opłacalne.
Gdy usiadłem przed komputerem, naszło mnie zwątpienie. Przecież nie dostanę zakupionego produktu, już w chwili włożenia go do koszyka. Czy dłuższe oczekiwanie jest warte swojej ceny? Okazuje się, że tak. W swoim życiu zdarzało mi się już kupić: elektronikę, książki i płyty przez Internet. Zawsze byłem zadowolony z tych produktów. Dlatego też, nie wahałem się ani chwili gdy okazało się, że muszę wymienić stary telewizor, a mój ulubiony autor wydał nową publikację. Nie posunąłem się jednak nigdy, do kupna produktów spożywczych. Zawsze wychodziłem z założenia, że takie rzeczy, muszę wcześniej dotknąć, zobaczyć, po prostu sprawdzić. Jakie było moje zdziwienie, gdy zastałem nie tylko ogromny wybór, szybką odpowiedź na wszystkie moje sugestie, a przede wszystkim konkurencyjne ceny.
Im bardziej wgłębiałem się w tematykę sklepów internetowych, tym większych oczekiwałem promocji i rabatów. Doszło nawet do tego, że prosiłem znajomych aby spisali ceny określonych produktów ze sklepów stacjonarnych. Następnie analizowałem je i poszukiwałem tańszych, w internetowych odpowiednikach. W czasie godzin spędzonych w sieci, bardzo pomocna okazała się strona Kodyrabatowe.pl. To miejsce skupiające promocje oraz kody rabatowe ze sklepów internetowych i stacjonarnych. Dzięki niej, byłem na bieżąco z każdą obniżką co zdecydowanie pomogło w zaoszczędzeniu niezłej sumy pieniędzy.
Z całą pewnością mogę stwierdzić, że zakupy w Internecie, to oszczędność czasu, możliwość wyboru, a przede wszystkim komfort dokonywania zakupów, we własnym domu. Opcja zwrotu każdej z zakupionych rzeczy, to także ważny element na drodze dobrych zakupów. Kupujcie w Internecie, bo naprawdę warto. Sam wiem jedno, że do centrum handlowego już na pewno nie wrócę!
P.S. Zapraszam do odwiedzenia: answear kod rabatowy

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?