niedziela, 20 października 2013

E-migracja...

Zgodnie z zapowiedzią przeniosłem się na WordPress na własnym hostingu, jednocześnie zamieniając wszystkie swoje dotychczasowe blogi na Bloggerze w funkcjonalne archiwa.


Wszystko już jest zrobione, dziękuję wszystkim którzy mnie wspierali, dziękuję Babie ze wsi za anielską cierpliwość do mnie i polecenia na blogu, Wojtkowi za wparcie moralne, Michałowi Szafrańskiemu za cenne rady, Andrzejowi i Romanowi za konstruktywną krytykę... oraz tym wszystkim, którzy wsparli mnie w tej niełatwej decyzji, a których nie wymieniłem.

Na nowych blogach:

Posty moje:

Kawa bezkofeinowa.

 

Biuro w domu oraz minimalistyczny edytor tekstu dla profesjonalisty – FocusWriter

 


Post nowego trenera z mojego klubu fitness:

Mateusz – tajemnica sukcesu w treningu.



1 komentarz: