wtorek, 29 października 2013

Google+ oraz oszczędzanie czasu.

Myślę, że dosyć szybko, patrząc na znajomych autorów, zacząłem używać Google+ oraz nowego profilu, nie obyło się to bez pewnych kłopotów. Google sporo eksperymentowało z nową społecznościówką i przez jakiś czas nie mogli się zdecydować co do swojej strategii. W swoim czasie mądre głowy z Google zaczęły integrację profili blogerowych oraz G+, co doprowadziło do pewnego rozdwojenia tożsamości i braktu pewności np. co do sensowności utrzymywania pluginu Obserwatorzy na Bloggerze...

Nie było to zbyt dobrze przygotowane - takie było moje wrażenie i dlatego odpuściłem i przeniosłem się na Facebooka, jeśli chodzi o narzędzie społecznościowe dla blogów.

Była to dobra decyzja, myślę, że za chwile moj blog Oszczędzanie dobije do 600 fanów na FB :)


Jednakże w międzyczasie Google nie próżnowało i w miarę sprawnie zorganizowało usługę Google Plus. Po pewnej obserwacji, a także za sprawą moich rozmów z czytelnikami, zdecydowałem się utworzyć stronę - odpowiednik facebookowego Fanpage na blogu - jest to https://plus.google.com/118019769007840677458/posts

Użytkowników Google+, usługi Gmail oraz Bloggerowiczów zapraszam do obserwacji nowej strony.

Natomiast na blogu (Racjonalne Oszczędzanie powoli i nieodwołalnie migruje na WordPress) jest nowy artykuł:

Oszczędzanie czasu w praktyce. Trzy skuteczne sposoby.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz