niedziela, 6 października 2013

"Korzystne Zakupy" idą do przebieralni.

Właśnie na FB koledze Jackowi z Boskiej Woli wkręcam, by zmienił coś na swoim blogu, może kolor, może czcionkę, a może poflirtował tematycznie z miłośnikami Korwina-Mikke...

...bo nic tak nie poprawia humoru autorowi, jak czasem wzięcie swojego bloga i zrobienia generalnych porządków, remontu i solidnego wietrzenia.


Sam zabrałem się za mój blog http://korzystne-zakupy.blogspot.com/ oraz jego fanpage https://www.facebook.com/KorzystneZakupy i zmieniłem wystrój. Stary był dośc nudny, było to kręcenie się wciaż wokół tych samych, dawno już przebrzmiałych pomysłów, a trzeba iść do przodu.

Znacie ten klimat, że przebywamy cały czas w tym samym pomieszczeniu, rozglądamy się dookoła i szlag nas zaczyna trafiać?! Dlaczego? Nie wiemy, ale dochodzimy do gruntownych porządków i mocno zmienione pomieszczenie zaczyna wreszcie nas satysfakcjonować?

No właśnie!

Jeśli masz bloga, i coś cię w nim wkurza, ale nie wiesz co - to zmień jego wystrój jak tego zagraconego i starego pokoju, który już cię denerwuje!

3 komentarze:

  1. aha, przypominam, że KZ zaopatrzyłem kiedyś w bardzo fajne narzędzie:

    Katalog blogów konsumenckich:
    http://blogi-konsumenckie.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, tylko mnie się u mnie podoba...

      Usuń
    2. nie jest u ciebie aż tak źle, artykuły dopracowewane, społeczność rozgadana,

      a offtopowo wygląda na to, że po miesiącach od podania wreszcie zdjęli mi bana na oszczedzanie.biz o czym mowilismy kiedys

      Usuń