niedziela, 6 października 2013

Polsat Multiroom - opinie.

Myślę sobie dziś, ni grzyba, dziś nie bloguję, nie włączam komputera, lajcik, spokój, niedziela. OK, pogadałem chwilę z rodziną (teściowa na wizytacji) ale wypada w którymś momencie dyskretnie wycofać się, chwycić coś ciepłego do picia i zobaczyć co tam w mediach.

Włączam mój Polsat Cyfrowy! Czarny ekran!


...Twój dekoder został właśnie zablokowany! Przenieś kartę z dekodera głównego w celu odblokowania!

Czy te klopsy w Polsacie nie rozumieją, że blokują mi dekoder dokładnie w chwili kiedy córka, żona i teściowa właśnie ogląda drugi TV? No dobra, niech będzie, lepiej poblogować niż kobitom przerywać ulubiony program.


Nazywa się ta opcja Multiroom, ale powiem wam, że ta nazwa to ściema na resorach, powinno się to nazywać Multijogging (od ciągłego blokowania i biegania od dekodera do dekodera).

Nie polecam, nie zachęcam, dałem się w ten abonament wkręcić dzięki czarom przedstawiciela Polsatu, który obiecywał weryfikację karty raz na miesiąc a nie co 3 dni. Tutaj poprzedni post na ten temat:

 

Polsat cyfrowy - multiroom - problemy i pozorna oszczędność?

 

10 komentarzy:

  1. aha, jakiś marketingowiec z Polsatu oskarzył mnie o pisanie tych artykułów na rzecz NC+ w celu obsmarowania Polsatu

    czy jednak mądry w marketingu Polsatu nie wpadł po prostu na pomysł, by po prostu naprawić mi skopaną uslugę i przestać blokować dekoder, za który przecież uczciwie placę?

    jak widać nie...

    ja sobie poczekam na kolejny kontakt z marketingiem Polsatu, do końca umowy jeszcze daleko, a tymczasem kolejne tysiące ludzi czytają o moich problemach z multiroomem... i wielu ludzi dorzuca swoje spostrzeżenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. No weż! To Ty masz AŻ dwa telewizory..??? A gdzie realny minimalizm..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziecko = bajki,
      kobieta = taniec wywijaniec i kłamanie na śniadanie

      a ja telewizorni prawie nie oglądam

      Usuń
  3. Wyobraźcie sobie, ze od dwóch miesięcy nie blokowali mi mulitruma, za to mam inny problem. 29 trzeba płacić a ja mam wypłatę ok 10. Nie będę im płaciła miesiąc na przód, z jakiej racji?????? I tak od tygodnia mam co chwila komunikaty na ekranie. Juz nawet nie chce mi się tego wyłączać. Jak przyjdą znajomi to wstyd taki komunikat mieć na ekranie, a przecież dopiero tydzień nie place!!!! Jutro powinnam dostać pieniążki i ureguluje "zadłużenie". Ale nie mogę patrzeć na komunikaty i w związku z tym mam tydzień telewizji z głowy, a na prawdę mnie relaksuje po całym dniu. KONIEC Z POLSATEM!!!!! NIGDY WIĘCEJ. Wole zapłacić trochę więcej ale mieć spokój z tym dziadostwem. Takie moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to już akurat kwestia organizacji finansów

      jest szereg usług i abonamentów, które trzeba opłacić z góry - choćby pre-paid na komórkę i nikt sie nie buntuje

      jeśli masz problemy z wstrzeleniem się w finanse z abonamentem tv, ja ci proponuję po prostu pożegnanie się z Polsatem czy NC+, kiedy skończy się umowa i po prostu przejście na "darmową" naziemną cyfrową, albo "TV na kartę"

      Usuń
  4. cyfrowy polsat mam 2 lata z umowa na 3. licze miesiace do konca bo bardzo denerwuja mnie akcje typu-abonament z terminem platnosci 28, od 13 pokazuje sie komunikat o blokowaniu dekodera i wcisnij dowolny klawisz. PORAZKA! 16 zrobilam przelew i komunikaty ustaly. jak nie precyzyjne przepisy sa w naszym kraju ze mozna uzywac takich sztuczek. preferowane przez CP wplacanie abonamentu na dwa tygodnie przed terminem platnosci-kto tak ma? termin to termin i jakies 2 tygodnie wczesniej bo tak im sie podoba. KLESKA. nigdy juz tego nie wezme i odradzam wszystkim. dekoder nawet spalil mi mebel na ktorym stoi-CP zaplaci?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodam swoja historię z tym Multiroomem :(((

    Pierwszy dekoder multi blokował się co 7 dni i tak przez prawie 2 lata. Oczywiście działo się to w najgorszych momentach czyli o 3 w nocy itp... Na domiar złego podstawowy dekoder po każdym wyjęciu z niego karty blokował się trzeba go był resetować kilkanaście razy odłączając napięcie zanim znów zaskoczył. Wymiana dekodera nie wchodzi w grę gdyż jest moją własnością a nie Polsatu bo kiedyś można było kupić dekoder na własność i niestety to zrobiłem.

    Pani w BOK pocieszała mnie że i tak "powinienem się cieszyć" bo innym blokuje się co 3 ni ! Cóż za radość zapanowała w mej głowie po takim pocieszeniu. Nie doceniając tej łaskawości Polsatu próbowałem jednak (bez skutku) uzyskać wydłużenie tego okresu. Skoro w regulaminie piszą że okres ten wynosi od 3 do 14 dni to dlaczego mam nie mieć 14 dni ?

    Kara za mą bezczelność spotkała mnie niedawno gdy dekoder dodatkowy (tzw multiroom) nawalił. W BOK wymieniono mi go na nowy bez problemu i... teraz moja karta blokuje się już co 3 dni a nie co 7 !

    Infolinia i dział techniczny recytuję formułki z regulaminu i nie odpowiedzą na żadne logiczne pytanie od czego zależny ten okres (3-14 dni) ! Dlaczego mam teraz 3 a miałem 7 ? Dlaczego nie mogę mieć 14 ? Tego się NIGDY nie dowiem bo Polsat to organizacja TAJNA niczym MI6 czy CIA. Nawet nazwisko kierownika Pani z infolinii jest utajnione !

    Jeśli ktoś się waha nad tą pseudo ofertą to z mojej strony ODRADZAM !!! Trzymajcie się z daleka od tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Multiroom polszmatu to jest kpina z klienta, bieganie z kartą od głównego dekodera musiał wymyślić jakiś sadomasochista...
    Jestem pewien że na zachodzie żadna firma nie odważyłaby się tak podejść do klienta bo zbankrutowałaby by chwilę później, no ale w polandii-cebulandii czemu nie, można robić wszystko...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw swój komentarz! Powiedz co myślisz na przedstawiony temat :)

Komentarze zawierające linki pozycjonerskie i wyglądające na reklamę będą usuwane. W celu wykupienia reklamy proszę o skontaktowanie się na e-mail: LinuxEurope(małpa)gmail.com lub rwks(małpa)prokonto.pl