środa, 27 listopada 2013

Blog o oszczędzaniu...

...czy blog sportowy? W kwestii mojego blogowania obserwuję ostatnio ciekawe zjawisko. Otóż jak już wiecie swoją karierę w internecie zdobywałem dawno temu pisząc na tematy sportowe, zdrowotne i dietetyczne. Potem przyszła długa przerwa w moim życiorysie autora i oto jestem, historię mojego startu na Bloggerze już wiele razy opowiadałem. Prócz od dawna podejmowanych tematów oszczędnościowych ruszyłem także moje dawne tematy.


Po ostatniej konsolidacji moich blogów wyklarowały się dwa blogi, które mogę uznać za "główne" i kluczowe dla mojego pisania.

1. Blog Oszczędzanie w nowej wersji Wordpressowej.

2. Blog Dla Faceta, mówiący o sporcie, diecie i hobby dla faceta, choć w praktyce dla płci pięknej także.

Między blogami toczy się swoisty pojedynek, jeśli chodzi o liczbę fanów na Facebooku, oczywiście dominuje moje Oszczedzanie.info.pl, ale ostatnio coraz bardziej popularny staje się DlaFaceta.biz i zaledwie kilkudziesięciu fanów dzieli go już od Oszczędzania.

Nie kładę specjalnego nacisku na żaden z blogów, jako autor i administrator, wszystko idzie swoim naturalnym torem - jednak tak się składa, że jestem w ciekawej sytuacji, jeśli chodzi o popularność blogów i sam jestem bardzo ciekaw jak to się dalej potoczy.

Dziś zapraszam na nowy wpis:

Współwłasność lub wspólny wynajem nieruchomości. Problemy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz