niedziela, 8 grudnia 2013

Racjonalne Oszczędzanie - aktualności.

Dotychczasowi Czytelnicy RO już dawno zauważyli szereg zmian na moich blogach i stopniowe przechodzenie na własne hostingi. Jak kiedyś pisałem - czas na zmiany, czas na rozwój.

Jeśli się nie rozwijasz, stoisz w miejscu, jeśli stoisz w miejscu to się cofasz (bo świat idzie naprzód), jeśli się cofasz to padasz.

Takie jak widzicie mam przemyślenie.

Co zatem u mnie przed Świętami?

Czytelnicy polubili mój miniblog, kontynuację drobnych porad, ciekawostek oszczędnościowych i aktualności - pierwszą kontynuacje RO o tytule:


Oczywiście to tylko pomocniczy adres, bo główny blog publicystyczny z sukcesem kontynuuję na oszczedzanie.info.pl, przy okazji zapraszam Was na nowy wpis...

Mój nowy ‚tablet’ o wymiarach 8.3 × 11.7 cali.

To samo zrobiłem na moim Blogu Dla Faceta wydzielając miniblog poświęcony hobby survivalowemu, jednocześnie likwidując jeden z blogów na blogspocie i wykorzystując kiedyś kupiona domenę i tu Was mogę zaprosić na wpisy:

Domowy survival.

Wypadek na trasie. Drzewa przy drogach i bezpieczeństwo.

czy

Kraftwerk Neurath – czyli Niemcy i zielona energia.



Parę dni temu... Poczta Polska...  kasjerka w okienku ciężko pracuje, a więc "okienko nieczynne", idź sobie Pan do inpostu i tam zawracaj gitarę...

...no to poszedłem, o czym dowiecie się we wpisie:

Poczta Polska i poczta prywatna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz