sobota, 11 stycznia 2014

Inne oblicze autora bloga - zapowiedź nowego cyklu. Dieta i zdrowie.

Większość czytelników zna mnie z blogów finansowo-konsumenckich, co jest moją wielka pasją, część z Was zna mnie także z blogosfery sportowej (moje drugie hobby). Mój blog sportowy całkiem dobrze sobie radzi, ma oficjalne wsparcie siłowni i naszej ekipy sportowej - na dzień dzisiejszy jest łącznie 4500 fanów na FB (razem z całym zapleczem i profilem mojej siłowni)... jest fajnie.

Co ciekawego może zainteresować czytelników blogów oszczędnościowych? Takie aspekty jak dieta i zdrowie. Dobrze się odżywiaj, dbaj o siebie a na pewno oszczędzisz na lekarzach i lekarstwach. Lekarstwa są drogie, a lekarze z czegoś przecież muszą opłacić swoje wypasione domy pod miastem i SUVy. Co?

Zapraszam Was na minimum 3-miesięczny (a prawdopodobnie przedłużymy do wakacji) cykl o zdrowej diecie pod adresem:

http://dlafaceta.biz/category/dieta-zdrowie/

kanał RSS dla tego działu to: http://dlafaceta.biz/category/dieta-zdrowie/feed/


Do śledzenia wątku zapraszam także Czytelniczki. Mimo, że tytuł bloga to "Dla Faceta" i koncentruję się na męskich sprawach, pewne elementy - zdrowie, dieta, sport - są wspólne dla płci pięknej i Panie stanowią dużą grupę moich sportowych Czytelników sportowych.

P.S. Wchodząc na mój blog pamiętajcie jednak, że jestem też "chłopakiem z blokowiska" i miejcie lajt na pewne osiedlowe poczucie humoru i swojskie klimaty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz