sobota, 26 lipca 2014

Lokata Happy 5%

Za chwilę napisze coś o najlepszej na rynku lokacie, ale przedtem...

Czytelników archiwalnej części moich blogów zapraszam serdecznie do przejścia na nowe adresy, czyli oszczedzanie.info.pl oraz miniblog oszczedzanie.biz zauważyłem bowiem, że cześć z Was dalej śledzi adres na Blogspocie - oczywiście jeśli macie ochotę - zapraszam serdecznie. Dorobek bloga i archiwum dotychczasowych artykułów jest do Waszej dyspozycji, czasem się także odezwę na starym dobrym Blogspocie, czasem wrzucę fotkę... np. taką jak z dzisiejszej pracy...


Odnośnie tytułowej oferty - zapraszam do pasażu finansowego na nowym blogu: http://finanse.oszczedzanie.info.pl/ideabank/

Lokata Happy daje obecnie najlepsze oprocentowanie na rynku, jest to 5%. Okres lokaty to 3 miesiące. Kwota to 1000 do 10000 zł. Oferta przeznaczona jest dla nowych klientów, brak konieczności zakładania konta.

Zatem nie czekaj ani chwili i bądź równie "Happy" jak autor tego wpisu i złóż wniosek o lokatę :-)

2 komentarze:

  1. Masz rację, że zmienianie adresu bloga może być kłopotliwe, ale ja śledzę Twojego bloga i tutaj i tutaj, bo interesuje się tą tematyką... Dlatego też zapraszam do poczytania moich przemyśleń u mnie :) pozdrawiam Jarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, prześlij mi adres/adresy do tych przemyślen: mój mail LinuxEurope@gmail.com - poczytam, zobaczę, może polecę na moich blogach

      Usuń