poniedziałek, 1 czerwca 2015

Co słychać u autora bloga? (Zdjęcia)


Piszę dziś szczególnie dla tych osób, które dalej śledzą moje konto na Blogspocie i zastanawiają się, co u mnie słychać i dlaczego tak niewiele. Otóż właśnie ;-) Jak z pewnością zauważyliście wpisów jest tutaj zdecydowanie mniej (ale za to jest ich więcej gdzie indziej).

Jeśli jeszcze nie zauważyliście swoją główną aktywność blogową, analogiczną do dawnego Racjonalnego Oszczędzania przeniosłem między innymi na blog Oszczedzanie.biz – dlaczego? Konto w portalu blogowym jest fajne – ale większą elastyczność oraz niezależność daje własna domena i hosting... dlatego zapraszam do zaglądnięcia tam, jednak Was także nie mam zamiaru dziś zostawić z pustymi rękami i wrzucę kilka fotek z moich niedawnych „aktywności”...

Ostatnio parę razy byłem w weekend we Wrocławiu, czego efektem są wpisy:

Dom na wodzie. Wrocław

Wrocław. Polinka – kolej linowa nad Odrą

 

 
Dużo ostatnio trenowałem i ogólnie ruszałem się. Na zdjęciu krokomierz z jednej sesji treningowej - 10 tysięcy kroków, kilka kilkmetrów intenstywnego "fitnessowego" marszu. 

Krokomierz – czy warto kupić? Intensywne marsze jako trening.

 


Oczywiście starałem się nie siedzieć tyle przed komputerem co kiedyś, ale poświęcać czas na inne rzeczy, np. na ciekawe spędzalnie wolnego czasu...


...jeśli się zaniedba relaks, to grozi nam to, o czym pisał u mnie Kol. Arturro:

Wypalenie zawodowe. Wpis gościnny – Arturro

 


Jeśli chodzi o ciekawe wnioski kolegów - to miałem także coś na temat wykorzystania 'publicznych' przestrzeni w galeriach handlowych w dużych miastach na darmowe 'nomadyczne' biura...

Cyfrowi nomadzi czy biznesowi koczownicy? Biuro, telepraca, mobilność!

 


Oczywiście pamiętam także o wątku prostych domowych oszczędności - np. na zdjęciu powyżej macie zasadzone przeze mnie zioła (w markecie mały pęczek, 1/10 z tego zo widać kosztuje sporo), ale także przypominam popularny kiedyś temat:

Przecinanie tubek z kosmetykami? Tak! Pozostaje w nich do 15% produktu!


Jak widzicie poza Blogspotem radzę sobie dobrze, na blogach coś się dzieje  cały czas - pamiętam o Was, cały czas przygotowując nowe ciekawostki i zapraszam do lektury.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz