niedziela, 29 listopada 2015

Ile kosztuje godzina grania na Xbox 360? Zużycie prądu

Podłączyłem do moich domowych urządzeń watomierz w poszukiwaniu największych złodziei prądu w moim domu. Jest weekend więc mam nieco więcej czasu na oszczędnościowe eksperymenty... Dowiedziałem się już...

Ile kosztuje godzina oglądania telewizji?


Zatem może by tak krytycznie spojrzeć na inną domową rozrywkę, mianowicie na konsolę Xbox 360?

Odpalamy!



Zestaw testowy to Xbox w obudowie Slim z Kinektem oraz telewizor w technologii LED 32"...

...podłączam miernik i na pełną godzinę oddaje się strzelaniu i wyścigom w kalifornijskim słońcu... dokładnie po godzinie robię pauzę, i jaki wynik... 0,12 kWh czyli w mojej obecnej taryfie dokładnie 6,6 grosza, czyli zgodnie z matematycznymi regułami zaokrąglania 7 groszy polskich za godzinę przyjemności...


Dużo, czy niedużo... i tak nawet gdyby było to 70 groszy, nie powstrzymałoby mnie to przed weekendową rozrywką... są droższe i głupsze rzeczy, na które można tracić pieniądze zarobione podczas ciężkiego tygodnia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz