Jesteś na wakacjach? Nie wrzucaj na FB zdjęć w czasie rzeczywistym!

O Facebooku powiedziano już dużo. Niektórzy uważają, że to jest zło i dziadostwo zjadające nasz cenny czas, niektórzy natomiast uważają FB za doskonałe narzędzie. Do tej drugiej grupy na pewno należy grono złodziei i oszustów.


I teraz prosta sprawa, jeśli na bieżąco postujemy zdjęcia z hotelu, z ośrodka wypoczynkowego, z zagranicznych wczasów dajemy złodziejom jasną informację. NIE MA MNIE W DOMU, nie ma mnie w firmie... 


Oczywiście dla wprawnych złodziei nie ma aż takiego mega znaczenia, czy jesteśmy na urlopie, lub nie. Oni będą obserwować nasze codzienne zwyczaje i dokonają włamania np. kiedy wyjdziemy na poranny jogging na 30 min. Natomiast pozostaje wciąż cała rzesza drobnych złodziei i oszustów...


Rozumiem, że każdy lubi się pochwalić pobytem gdzieś tam, ja także, jednak jaki problem jest poczekać i wrzucić zdjęcia z wycieczki po powrocie do domu, z adnotacją "tydzień temu byłem tu". Ja tak robię, unikając jednocześnie publikacji wizerunku własnego, młodszego pokolenia, żony/partnerki/siostry, itp. Jest to całkowicie zbędne. Kiedyś rodzinny album zdjęć był czymś tylko dla osób bliskich i przeglądany tylko w tym gronie... Tak jestem nauczony i uważam takie postępowanie za słuszne i bezpieczne.

Pozdrawiam! 

Zobacz jeden z patentów antywłamaniowych na balkon:

Montaż oświetlenia PV i panelu słonecznego na balkonie


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?