Oferta nju mobile 29 zł - coś tu nie halo?

Ostatnio kilka razy zapłaciłem więcej za mój zetafon w Orange niż było planowane przy zawieraniu umowy. Jednak kilku moich znajomych przeszło ostatnio na Playa i parę rozmów w cenie 80gr/min skutecznie zdewastowało moje miesięczne konto. Ok... trudno... trwałem przy starej umowie (mam jeszcze tę jedną, jedyną umowę na komórkę, choć umów unikam na ogół)...

...Ok, tym razem moja strata, świat idzie naprzód i nie miałem czasu na zmiany i szukanie lepszych ofert... ale przypomniałem sobie o reklamie z gadającym kartoflem, który obiecuje max. 29 zł miesięcznie na rozmowy. Ok... sprawdźmy.


Po pierwsze jedna rzecz, której nie lubię max. 29 zł dotyczy osoby z zawartą umową!!! Kolejna umowa z Orange? Nie dziękuję.

- Skoro jest to oferta bezterminowa, którą można wypowiedzieć, to po co w ogóle umowa?
- Nie wystarczy prepaid?
- Po co zabawa z fakturami i rachunkami (za tę zabawę w Orange serdecznie dziękuję - złe doświadczenia - mimo rzetelnego wywiązywania się z płatności).

Po drugie kartofel z reklamy obiecuje 29 zł, a na stronie od razu widzimy, że rachunek przy współczesnym używaniu typowego smartfona dojdzie do 57 zł.
Ale czy wspomnieliście o tym w reklamie - drodzy marketingowcy NJU Orange?


Ok.... a... coś dla mnie... jest jednak oferta na kartę... 2 zł dziennie.... ale kolejny haczyk, konieczność okresowych aktywacji tej oferty... aktywacje na 62 dni kosztują 6 zł extra...
- Po co kombinacje z aktywacjami? Czyżby w nadziei, że komuś wygaśnie i ktoś natnie się na większe wydatki?
- Po co kolejna zabawa w kody i aktywacje? Nie wystarczy prosta oferta?

Jednak aktywacja 6 zł + 3x30 = 66 zł miesięcznie! Jakoś tu nie widzę sumy 29 zł, która zachęca z reklam w pobliskim sklepie gdzie mogę kupić starter na kartę?


Sorka chłopaki z Orange, nie zaszaleliście, wasza oferta na abonament NJU nie zwala z nóg. W tej cenie miesięcznej u konkurencji dostanie się jeszcze smartfona do kompletu, a nawet i jakiś prosty tablet, czy dwa.

Karta za 66 zł zł miesięcznie to dużo! Zwłaszcza, że do tego nie ma telefonu... nic... a potrzebuję tego tylko na rozmowy komórkowe.

Nie wybieram waszej oferty. (Jedyne co w niej dobre na moje potrzeby, to żółty ziemniak jako maskotka dla dzieci.)


Czy zamiast kombinować z ziemniakami w TV nie lepiej zadbać o starych, wiernych klientów, takich jak ja - i polepszyć im ofertę w dotychczasowym pakiecie - tak jak na przykład w moim zetafonie? Dlaczego wciąż muszę bulić 80 groszy za minutę do Play?

P.S. Kolejny wpis: nju mobile internet - przyglądam się bliżej tej ofercie

Komentarze

  1. Taaa....
    Też to zauważyłem, że "świetna oferta" nie taka świetna. Ja mało dzwonię i dalej siedzę w Play z przedłużeniem ważności o rok po każdym doładowaniu i darmowymi smsami (za 50 złotych jest 2500 smsów na zdaje się 50 dni).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłem właśnie starter w Play na kartę, oferta podobna jak nju mobile, ale dla mnie zasadnicza różnica jest bez umowy!!!

      analogiczna oferta na kartę z ziemniakiem nju to 63-66 zł

      różnica jest?! co?

      już sobie zadzwoniłem na obsługę klienta i wyłączyłem telefony od telekonsultantów i smsy reklamowe

      Usuń
    2. aha, mam w tym max 29 zł za rozmowy jak w nju na abonament

      Usuń
  2. Michał prześwietlał tą ofertę. Mi się podoba. 57zł to jest max, czyli kiedy dużo dzwonisz, dużo piszesz i dużo serfujesz po sieci. Jeśli tylko rozmawiasz zapłacisz 29zł. Jeśli tylko piszesz zapłacisz 9, jeśli tylko serfujesz zapłacisz 19. Jeśli robisz to wszystko 57. A jeśli na miesiąc wrzucisz telefon do szuflady zapłacisz 9zł. Zła oferta? A że jest abonament to nie trzeba doładowywać konta. I miesięczny okres wypowiedzenia kiedy chcesz, która firma daje CI możliwość zrezygnowania z abonamentu kiedy chcesz a nie po roku czy dwóch?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtórzę pytanie - to po co w tym przypadku abonament? nie trzymam się to logiki - w każdym przypadku prepaid byłby tańszy w obsłudze dla operatora - tak jak to zrobił Play- dlaczego Play może, a Orange nie może?

      dlaczego jak już coś to nie mogę zmienić zetafona z 80gr/min na ofertę nju?


      powtórzę kolejne pytania - kartofel wszędzie z reklam atakuje sumą 29 zł? w praktyce w prepaidzie okazuje się tu być 66 zł i to pod pewnymi warunkami

      czy to jest uczciwa reklama?
      dlaczego nie mówią o kwocie 57-66 zł?

      po co kombinację z aktywacją oferty która po jakimś czasie z nienacka wygasa?


      to zła oferta i tyle!

      Usuń
  3. 1. Oferta play na kartę jest o tyle lepsza, że połączenia w sieci są darmowe.

    2. Ja tam nie doznałem szoku po obejrzeniu reklamy, wiedziałem że 29 zł to opłata za połączenia

    3. Dla części ludzi, którzy z telefonu korzystają tylko do dzwonienia, a jest ich całkiem sporo to bardzo dobra oferta

    4. Orange ma rzeczywiście dziwną politykę w której trzeba potwierdzać każdy bonus

    5. Można płacić normalną stawkę dzwoniąc do play:
    Usługę można aktywować wysyłając SMS o treści PROMOCJA pod numer 80080 (bezpłatnie) lub wybierając na ekranie telefonu krótki kod *101*14# i zatwierdzając przyciskiem połączenia (bezpłatnie) lub poprzez wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się do Orange on-line, na stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za podpowiedź, zobaczę czy da się to zrobić w ZETAFONIE

      (choć wielka mi PROMOCJA, by pobierać uczciwe stawi za połączenie :, heh)

      Oferta Play jest na tyle LEPSZA, że tam jest BEZ ABONAMENTU!

      Dla mnie oferta abonamentowa bez limitu wydatków opcjonalnych, a taką jest nju!, to ja podpisanie umowy o kredyt, sieć może z tobą zrobić co zechce, bo np. rachunek nie doszedł.

      Prepaid, który się nie spodobał można sobie wyrzucić do kosza, zrób to, jeden z drugim, z kartą SIM na abonament, heh?

      Pamiętajcie BEZ ABONAMENTU = 100x lepsza sytuacja prawna dla was niż ABONAMENT!

      Usuń
  4. jest jakiś limit na internet? jeżeli go nie ma i transfer jest => od play to się opłaca kupić opcję internetu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchaj, net jest ale z limitem i wg mnie nie ma cudu:

      http://racjonalne-oszczedzanie.blogspot.com/2013/09/nju-mobile-internet-przygladam-sie.html

      Usuń
  5. W ofercie w nju mobile z rachunkiem podpisujesz umowę na czas określony, którą możesz wypowiedzieć w każdej chwili. Płacisz tyle ile korzystasz (opłata minimalna to 9 zł).

    - jeśli będziesz tylko dzwonił na krajowe numery komórkowe i stacjonarne to Twój rachunek nie będzie wyższy niż 29 zł. Jeśli w danym miesiącu wydasz tylko i wyłącznie np. 10 zł na połączenia to na taką kwotę otrzymasz też fakturę.

    - podobnie jest z SMS-ami do wszystkich krajowych sieci komórkowych. Za każdego SMS-a zapłacisz 0,09 zł, ale nie więcej niż 9 zł, jeśli będziesz pisał dużo.

    - tak samo jest z internetem. Jak korzystasz dużo to nie zapłacisz więcej niż 19 zł. Jeśli nie korzystasz to nie zapłacisz ani złotówki za internet.

    Wysokość swojego rachunku możesz sobie wstępnie wyliczyć tutaj http://www.njumobile.pl/oferta/kalkulator

    Szczegóły na temat oferty na kartę i usług dodatkowych znajdziesz tutaj http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

    Pozdrawiam
    Tomek


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pytanie jest ponowione - dlaczego nie można zrobić tak jak play, na prepaid, czy to nie prostsze dla wszystkich?

      Pytanie drugie co do netu - "Jak korzystasz dużo to nie zapłacisz więcej niż 19 zł." sprawdzałem i to jest inaczej - jak się przebije 1GB to w praktyce trzeba kupować kolejne pakiety, a prędkość 'darmowa' jest zbyt slaba do normalnego użytku.

      Usuń
  6. Dajemy możliwość wyboru. Części osobom lepiej odpowiada oferta na kartę innym oferta z rachunkiem. Każda z tych ofert jest trochę inna.

    Co do pakietu to po wykorzystaniu 1 GB prędkość internetu zmniejsza się, ale nie jest naliczane dodatkowa opłata. Dodatkowe paczki danych możesz wykupić w każdej chwili, jeśli oczywiście takich potrzebujesz. Dla większości użytkowników pakiet 1 GB jest wystarczający do swobodnego korzystania z internetu w smartfonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. prędkość zmniejsza się do takiej, gdzie podstawowe korzystanie z internetu staje się praktycznie niemożliwe i wtedy wykupienie paczek staje się KONIECZNOŚCIĄ

      tymczasem reklama mówi, że NIE ZAPŁACISZ WIĘCEJ NIŻ 19 zł

      czyli jednak zapłacisz... informacja wydaje mi się nieprawdziwa

      co do 1GB to łatwiej go wykorzystać niż się komukolwiek zdaje


      2. Oferta na kartę przy intensywnym użytkowaniu, załóżmy więcej niż max. 2 zł dziennie (jak u mnie) to 66-63 zł miesięcznie.

      Dlaczego Play z tą samą formą mieści się w 29 zł

      można? owszem


      3. Powiedzmy, że dam się przekonać Pani/Panu do przejścia na nju... czy mogę zmienić umowę terminową zetafon na terminową nju? o ile wiem nie mogę - mimo, że to ta sama sieć - Orange. Dlaczego?

      Usuń
  7. Do nju mobile można przejść w każdej chwili, ale jeśli wiąże się to z koniecznością zerwania umowy u dotychczasowego operatora to może on naliczyć dodatkową opłatę za niedotrzymanie warunków umowy. Taka sama zasada dotyczy Orange jak i innych operatorów. Szczegółowe informacje dotyczące wysokości takiej opłaty uzyskasz u dotychczasowego operatora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałem wypróbować ofertę nju mobile, która jest niezwykle atrakcyjna i sprawdziłaby się u mnie. Niestety spotkałem się z fatalnym systemem i obsługą klienta. Może jeszcze kiedyś spróbuję.

    http://siedem.it/adam/nju-mobile-czyli-krotka-przygoda-z-zoltym-potworkiem/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link powyżej wstawiony za zgodą administratora

      pamiętajmy - nie linkujemy tutaj!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?