Walka z temperaturą w domu - rolety na balkonie

Mój kolejny patent na obniżenie temperatury w domu. Mam oszklony balkon, który funkcjonuje normalnie jak szklarnia. Pomyślałem że jeśli zacienię trochę balkon to temperatura trochę spadnie. Owszem, wydaję mi się że to pomaga. 


Kolor rolet jest jasny, także to na pewno częściowo odbija promienie słoneczne. Najciekawsze jednak jest to, że rolety na balkon pochodzą z odzysku. Z kartonu rolet po przeprowadzce wybrałem te które pasują do siebie kolorem i rozmiarem, wyprałem rolety i skompletowałem mechanizmy.


Cały montaż rolet finansowo nic mnie nie kosztował, chociaż poświęciłem na to popołudnie oraz wieczór. Teraz jest ewidentnie chłodniej, nie ma aż takiego piekarnika.

Zobacz:

Obniż tanio temperaturę w pomieszczeniu. Folia aluminiowa.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?

"Nie bierz d**y z tej samej grupy." - oszczędzanie nerwów w relacjach z kobietami.