Wielkie zmiany na blogu oraz... kulinarne odkrycie!!!

Ci którzy wejdą na bloga od razu zauważą widoczne zmiany, z resztą napisałem już o tym na Facebooku... blog po prostu wygląda zupełnie inaczej i tak już zostanie. Oczywiście jest to także spowodowane wystartowaniem w konkursie - zapraszam do przeczytania poprzedniego wpisu i/lub do zagłosowania na Racjonalne Oszczędzanie!!! Walczymy o medal! :-)



Co do konkursu bardzo mnie cieszą wasze głosy! To nie jest blog zupełnie grzeczny i nie piszę go "pod publikę". Oczywiście... staram się trzymać tematu, ale lubię czasem podjąć tematy kontrowersyjne, które nie dla każdego są łatwe i nie każdy się z nimi zgadza (ale ja przecież nie oczekuję, że moi czytelnicy będą przytakiwać każdemu mojemu słowu - każdy z nas jest niezależny i ma własne zdanie, i to jest fajne, nie jesteśmy przecież jednomyślnymi klonami z powieści SF!).

Tym bardziej mnie jednak cieszą wasze głosy! Dziękuję i proszę o dalsze! Konkurencja trwa do końca miesiąca!


A jakie jest moje odkrycie?

Uwierzcie lub nie, ale nigdy dotąd nie wykumałem, że pop-corn można zrobić na szybko w mikrofalowce z gotowego zestawu!!! Taki ciepły pop-corn jest pyszny i wymiata! Pisząc dla was ten post czuje się jak w kinie z paką ciepłego pop-cornu! Paczkowany pop-corn się chowa.

Oczywiście następny będzie pop-corn z ziaren kukurydzy, zaprawiony samodzielnie w papierowej torbie, a nie z zestawu.

Jeśli tego wcześniej nie robiliście... Spróbujcie - to naprawdę fajne!

P.S. Na blogu sportowym nowy post:

Jazda konna - sport dla elit?



Komentarze

  1. aha, jeden komputer i jedno IP (połączenie z netem) = jedno głosowanie

    oczywiście nie wolno głosować dwa razy, ale wolno poprosić o głos siostrę, przyjaciółkę, chłopaka lub żonę czy męża :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?