mPorażka, czyli o nowej szacie graficznej mBanku... i o samej ofercie mBank
Tytuł zdradza moje nastawienie do zmian graficznych na stronie mBank, oraz do zmian interface użytkownika. mBank to porażka na całej linii i nie pomogą tutaj kolorowe okienka i logo. Dlaczego tak myślę?
mBank jest nielojalny
Po pierwsze jako długoletni klient mBanku z niechęcią obserwuję przeróżne promocje tej instytucji. Właściwie są one nastawione tylko na nowych klientów, a pomijają lojalne osoby takie jak ja... czy nie powinno być odwrotnie? W świecie poważnego biznesu premiuje się kontrahenta za lojalność!
mBank ma beznadziejne promocje
Jak wygląda typowa "promocja" mBank?
Dostaniesz dodatkowy procent X, pod warunkiem wpływu sumy Z w czasie A, jednakże pod warunkiem utrzymania stanu konta nie mniejszego niż G i nie wyższego niż K pomniejszone o kwotę Z...
Promocje i oferty mBanku są konstruowane niczym zagadki matematyczne. Matematyka jest królową nauk, jednak wydaje mi się, że pokolenie, które masowo zakładało konta w mBank to już nie zadufane w sobie pryszczaki z pierwszych lat studiów ekonomicznych, dostające dreszczy emocji przy rozwiązaniu trudnego zadania z mikroekonomii. To już w tej chwili profesjonaliści, którzy chcą prosto, jasno i na temat.
W życiu profesjonalisty nie ma czasu na kombinacje! Albo mamy określony procent na koncie, albo nie mamy i finał.
Kiedyś mBank zdobył rynek prostotą oraz innowacyjnością oferty w jednym. Dziś mBank zgubił się w tym wszystkim i panicznie szuka własnej tożsamości.
mBank wprowadza niepotrzebne zmiany w interface
Pamiętacie jak pisałem o interface na komputerze. Wielu znanych mi profesjonalistów do dziś utrzymuje na komputerze wygląd a'la Windows 2000 Professional, ponieważ jest klarowny, przejrzysty, minimalistyczny - zapewnia wysoką produktywność. Wszystko jest tam gdzie powinno.
Dotychczasowy interface mBanku był, co by nie mówić, szybki, relatywnie przejrzysty, prosty, minimalistyczny i zapewnia jako taką produktywność. Nie potrzeba mu zmian, nie potrzeba nawiązań do Facebooka...
strona startowa mBank jest porażką!
...to chaotycznie wklejone obrazki, gdzie popadnie, bez ładu i składu... zamiast widocznego okna logowania atakują mnie tony bzdetów...
...jeśli to miało być nawiązanie do Facebooka, do społeczności klientów mBank, to nie wyszło... na Facebooku mam 10x bardziej przejrzysty układ i porządek...
...z resztą ja nie wchodzę na mBank by podziwiać czyjeś zdjęcia rozsypane bez ładu i składu...
...chcę wejść na konto firmy, sprawdzić kluczowe przelewy, załatwić swoją sprawę... a jeśli chcę to zrobić na prowincji przez łącze mobilne, chce szybkiego (w aspekcie ładowania się i produktywności) oraz czystego interface...
...chcę 100% bankowości bez popierdólki! mBank w tym aspekcie przegrywa!
P.S.
To jest pożądany wygląd okna logowania, czysty, szybki, klarowny:
Powyższy interface potraktowany AdBlockiem, ideał funkcjonalności, wszystko pod ręką, aktualności i komunikaty banku tam gdzie trzeba, szybkość...
Poniżej nowe okno logowania - kolorowy chaos - projekt graficzny na poziomie gimbusa...
...Jacyków nową twarzą mBanku? Hmm... :P
mBank jest nielojalny
Po pierwsze jako długoletni klient mBanku z niechęcią obserwuję przeróżne promocje tej instytucji. Właściwie są one nastawione tylko na nowych klientów, a pomijają lojalne osoby takie jak ja... czy nie powinno być odwrotnie? W świecie poważnego biznesu premiuje się kontrahenta za lojalność!
mBank ma beznadziejne promocje
Jak wygląda typowa "promocja" mBank?
Dostaniesz dodatkowy procent X, pod warunkiem wpływu sumy Z w czasie A, jednakże pod warunkiem utrzymania stanu konta nie mniejszego niż G i nie wyższego niż K pomniejszone o kwotę Z...
Promocje i oferty mBanku są konstruowane niczym zagadki matematyczne. Matematyka jest królową nauk, jednak wydaje mi się, że pokolenie, które masowo zakładało konta w mBank to już nie zadufane w sobie pryszczaki z pierwszych lat studiów ekonomicznych, dostające dreszczy emocji przy rozwiązaniu trudnego zadania z mikroekonomii. To już w tej chwili profesjonaliści, którzy chcą prosto, jasno i na temat.
W życiu profesjonalisty nie ma czasu na kombinacje! Albo mamy określony procent na koncie, albo nie mamy i finał.
Kiedyś mBank zdobył rynek prostotą oraz innowacyjnością oferty w jednym. Dziś mBank zgubił się w tym wszystkim i panicznie szuka własnej tożsamości.
mBank wprowadza niepotrzebne zmiany w interface
Pamiętacie jak pisałem o interface na komputerze. Wielu znanych mi profesjonalistów do dziś utrzymuje na komputerze wygląd a'la Windows 2000 Professional, ponieważ jest klarowny, przejrzysty, minimalistyczny - zapewnia wysoką produktywność. Wszystko jest tam gdzie powinno.
Dotychczasowy interface mBanku był, co by nie mówić, szybki, relatywnie przejrzysty, prosty, minimalistyczny i zapewnia jako taką produktywność. Nie potrzeba mu zmian, nie potrzeba nawiązań do Facebooka...
...mBank czy Pudelek.pl? Kto wygra to starcie?
strona startowa mBank jest porażką!
...to chaotycznie wklejone obrazki, gdzie popadnie, bez ładu i składu... zamiast widocznego okna logowania atakują mnie tony bzdetów...
...jeśli to miało być nawiązanie do Facebooka, do społeczności klientów mBank, to nie wyszło... na Facebooku mam 10x bardziej przejrzysty układ i porządek...
...z resztą ja nie wchodzę na mBank by podziwiać czyjeś zdjęcia rozsypane bez ładu i składu...
...chcę wejść na konto firmy, sprawdzić kluczowe przelewy, załatwić swoją sprawę... a jeśli chcę to zrobić na prowincji przez łącze mobilne, chce szybkiego (w aspekcie ładowania się i produktywności) oraz czystego interface...
...chcę 100% bankowości bez popierdólki! mBank w tym aspekcie przegrywa!
P.S.
To jest pożądany wygląd okna logowania, czysty, szybki, klarowny:
Powyższy interface potraktowany AdBlockiem, ideał funkcjonalności, wszystko pod ręką, aktualności i komunikaty banku tam gdzie trzeba, szybkość...
Poniżej nowe okno logowania - kolorowy chaos - projekt graficzny na poziomie gimbusa...
...Jacyków nową twarzą mBanku? Hmm... :P