Oszczędności w domu: Odnowienie mebli - wymiana uchwytów. Duży efekt drobnej zmiany.

Jestem po przemyśleniu waszych komentarzy oraz po rozmowach z fachowcami odnośnie odnawiania mebli z płyty MDF - decyzja jest taka, że nie będę malował mebli - ale na pewno będzie jakaś konserwacja, jakimś dobrym środkiem pielęgnacyjnym do mebli, a także wymiana uchwytów, w trakcie której własnie jestem....

Artykuł przeniosłem tutaj: http://oszczedzanie.biz/oszczedzanie/oszczednosci-w-domu-duzy-efekt-drobnej-zmiany/

Komentarze

  1. Mam już dość starą kuchnię, czeka nadal na odnowienie.
    Po przeprowadzce musiałam ją jakoś umeblować, więc zastosowałam meble z pokoju dziecięcego, tak różowe :), a do tego powymieniałam uchwyty w całek kuchni na nowoczesne. Dzięki temu trwam sobie w tej kuchni już ładnych parę lat i widzę mimo wszystko jakiś porządek. Uważam więc, że Twoja inwestycja w uchwyty jest bardzo dobrym pomysłem.
    Malować można drewno, nieźle przyjmują farbę nawet stare drzwi z płyty (u mnie poprawiło to wygląd na 4 lata i jeszcze można byłoby wytrzymać), ale niekoniecznie takie kuchenne, które często się przeciera bo szybko się brudzą.
    Tak więc podoba mi się Twój wariant odświeżenia wizerunku kuchni uchwytami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zupełnie nie mam nic przeciwko różowemu, o ile nie jest to moja koszula czy krawat :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?