Zimowisko. Tani urlop zimą.

Hubert poruszył wczoraj ważny temat - niby za dużo wolnego to źle - straty, ale ile człowiek może pracować? Czy ja mam na zdjęciu w dowodzie jakieś chomąto i klapki na oczy a w podpisie Koń Roboczy?


Kombinujemy więc z Kobietą jakieś zimowisko, aby wywieźć dziecko poza miasto i w ogóle. Dobrze aby było racjonalnie i oszczędnie oczywiście - więc na pewno nie w Polsce. Trzeba by dzieciakowi wyrobić w poniedziałek paszport albo dowód (Czy ktoś z was wie ile to trwa?).

Na pewno będę wolał żywić się sam. Na hotelowe jedzenie nie mamy ochoty - więc raczej mieszkanko/studio z własnym aneksem kuchennym. Jeśli ma być tanio i ciepło w takim "apartamencie" pozostają o tej porze roku właściwie Wyspy Kanaryjskie. Najbliżej nam na lotnisko do Drezna. Więc właściwie wszystko wiadomo. Zatem kombinujemy.

Aktualizacja: na blogu komputerowym darmowy album dla wielbicieli klimatu lat 90-tych:
http://lekki-linux.blogspot.com/2012/01/tribute-to-jochen-hippel-muzyka-z-gier.html

Komentarze

  1. Moze jakies tanie all inclusive na Kanarach? Ja zawsze wybieram self-catering, ale duzo ludzi decyduje sie na all inclusive i chyba wychodzi im taniej niz mnie. Ale ja lubie potestowac sobie lokalne jedzenie i alkohole na wlasna reke.

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę jednak sam się żywić - patrząc na przeszłe wyjazdy tak lepiej dla mnie :)

    po prostu osobista preferencja, nie chodzi nawet o to czy taniej, czy drożej

    no i miło byłoby znaleźć coś w jakimś miasteczku, aby sklepy były i jakieś życie lokalne - wrażenia znajomych z jakiś odległych hoteli gdzieś w dziczy - nuuuda

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebny jest paszport aby lecieć na Kanary?

    OdpowiedzUsuń
  4. w poniedziałek albo wtorek lecę do urzędu miasta w sprawie dowodu os.

    czy ktoś z was wie ile czasu się robi plastikowy dowód?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekałem na swój około 2 tygodni. Może uśmiech i czekolada dla pani z urzędu przyśpieszy sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maksymalny okres oczekiwania to 3 tygodnie, niestety usmiech nic nie zmienia, ponieważ dowody nie są wykonywane w UM, tylko w centrali, w UM wypełnia się tylko dokumenty i przynosi zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. nieciekawe wieści - ciekawe jak będzie z paszportem, hmm

    OdpowiedzUsuń
  8. małe info - zrobienie dowodu u nas jest obecnie bezpłatne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jak sprzedać niepotrzebne przedmioty?

Kresowa Zagroda - przeprowadzka z miasta na wieś.

Oszczędna dieta - oszczędne żywienie - 200 zł na osobę na miesiąc. Jak przeżyć tanio?